GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan alakul a számlafizetési határidő Telekom számla esetén, mire figyeljek?

A szolgáltatások díját havonta, a tárgyhónapot követően állítjuk ki és küldjük meg a számlát, amely tartalmazza az előfizetési és/vagy beszéd-/adatforgalmi és/vagy egyszeri díjakat.

A számlázás a Telekom számládba bevont otthoni folyószámlához, az általad megadott fizetési mód beállítások szerint történik. Ha például otthoni szolgáltatásaidat csekkel, mobil előfizetéseid díját csoportos beszedési megbízással rendezted, akkor a Telekom számla fizetési módja csekkes marad.
A számlázási ciklus szintén az otthoni számlázási rendhez igazodik, így Telekom számládat feltehetőleg a hó második felében kapod meg.

Amennyiben otthoni szolgáltatási díjaid kiegyenlítésére korábban csoportos beszedési megbízást állítottál be, kérjük, ügyelj arra, hogy a számla határidejének napján bankszámládon álljon rendelkezésre a díjfizetéshez szükséges fedezet; szükség esetén javasoljuk, hogy gondoskodj a már beállított limit megemeléséről, hiszen az otthoni és mobil számláid együttes összegét fogjuk egyszerre leemelni.

Utoljára frissítve: 2020. november 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!