Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?

Igen, kérjük, ez esetben hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?).

A Telekom számlára kötött szerződést indokolt esetben felmondhatod, ezzel együtt kérheted, hogy a továbbiakban a Telekom mobil és Telekom otthoni szolgáltatásaidhoz kapcsolódó havi számlatételeket külön-külön számladokumentumban állítsuk ki.

A Telekom számla szerződés megszűnését követően:

  • a készülékvásárlásból eredően még esedékessé nem vált készülékrészleteket, vagy
  • a fel nem használt előleget is a Telekom otthoni szolgáltatáshoz kapcsolódó folyószámlán állítjuk ki, illetve számítjuk be.

Utoljára frissítve: 2022. május 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!