Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?
Igen, kérjük, ez esetben hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?).
A Telekom számlára kötött szerződést indokolt esetben felmondhatod, ezzel együtt kérheted, hogy a továbbiakban a Telekom mobil és Telekom otthoni szolgáltatásaidhoz kapcsolódó havi számlatételeket külön-külön számladokumentumban állítsuk ki.
A Telekom számla szerződés megszűnését követően:
- a készülékvásárlásból eredően még esedékessé nem vált készülékrészleteket, vagy
-
a fel nem használt előleget is a Telekom otthoni szolgáltatáshoz kapcsolódó folyószámlán állítjuk ki, illetve számítjuk be.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!