GYAKORI KÉRDÉSEK

Van-e lehetőségem módosításra, ha mégsem kérem a Telekom számlát?

Igen, kérjük, ez esetben hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414 telefonszámon (Hogyan kommunikáljak Vandával?).

A Telekom számlára kötött szerződést indokolt esetben felmondhatod, ezzel együtt kérheted, hogy a továbbiakban a Telekom mobil és Telekom otthoni szolgáltatásaidhoz kapcsolódó havi számlatételeket külön-külön számladokumentumban állítsuk ki.

A Telekom számla szerződés megszűnését követően:

  • a készülékvásárlásból eredően még esedékessé nem vált készülékrészleteket, vagy
  • a fel nem használt előleget is a Telekom otthoni szolgáltatáshoz kapcsolódó folyószámlán állítjuk ki, illetve számítjuk be.

Utoljára frissítve: 2020. február 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!