Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen esetekben szűnik meg a Telekom számla szerződés?

A Telekom számla szerződés az alábbi esetekben bomlik fel:

  • ha a bevont Telekom mobil szolgáltatáshoz kapcsolódó folyószámlán elő- illetve számlafizető váltás történik.
  • Domino feltöltőkártyás szolgáltatásra váltasz át,
  • ha valamennyi bevont Telekom mobil szolgáltatásod megszűnik, vagy azokat másik folyószámlára mozgatjuk át,
  • ha a Telekom számládba be nem vont egyéb folyószámládon Telekom mobil szolgáltatást aktiválsz Telekom számla szerződés mellett.

Amennyiben a Telekom számlához még nem esedékes, mobil előfizetéshez tartozó eszközrészletek kapcsolódnak, úgy azok kiegyenlítése azonnal esedékessé válik.

Utoljára frissítve: 2022. május 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!