GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen esetekben szűnik meg a Telekom számla szerződés?

A Telekom számla szerződés az alábbi esetekben bomlik fel:

  • ha a bevont Telekom mobil szolgáltatáshoz kapcsolódó folyószámlán elő- illetve számlafizető váltás történik.
  • Domino feltöltőkártyás szolgáltatásra váltasz át,
  • ha valamennyi bevont Telekom mobil szolgáltatásod megszűnik, vagy azokat másik folyószámlára mozgatjuk át,
  • ha a Telekom számládba be nem vont egyéb folyószámládon Telekom mobil szolgáltatást aktiválsz Telekom számla szerződés mellett.

Amennyiben a Telekom számlához még nem esedékes, mobil előfizetéshez tartozó eszközrészletek kapcsolódnak, úgy azok kiegyenlítése azonnal esedékessé válik.

Utoljára frissítve: 2020. február 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!