2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a Díjnet, és milyen feltételekkel vehetem igénybe szolgáltatását?

A Díjnet egy elektronikus számlabemutatási és -fizetési rendszer, mely összegyűjtötte számodra mindazon szolgáltatókat, melyektől rendszeresen számlád érkezik.

Amennyiben Telekom számládat már elektronikus úton kezeled, javasoljuk, hogy próbáld ki a Díjnet rendszerét is annak érdekében, hogy minden, rendszeresen fizetendő számládat - legyen az közmű, biztosítás vagy távfelügyelet - elektronikus útra tereld.

A Díjneten fizethető szolgáltatók listáját a Díjnet oldalán találod.

A Telekom e-számlára mind a Telekom, mind a Díjnet oldalán beregisztrálhatsz, azt mind a két felületen elérhetővé tesszük számodra!

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra, és a Díjnet oldalára.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!