2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért válasszam a Díjnetet?

A Telekomnak továbbra is kiemelt célja, hogy ügyfeleinket a jövőben egyre inkább a korszerű, gyors és kényelmes online ügyintézési lehetőségekre ösztönözzük.

Ennek megfelelően olyan megoldást kerestünk ügyfeleink számára, amelynek segítségével a Telekom számlák mellett szinte minden egyéb igénybe vett szolgáltatás számláit – legyen az közmű, biztosítás, távfelügyelet – kényelmesen, egy helyen tudod megtekinteni és kiegyenlíteni.

Ezt a lehetőséget a Díjnet rendszere biztosítja minden regisztrált felhasználónak.

Néhány érv a Díjnet használata mellett:

  • Számláidat az interneten keresztül bármikor és bárhol megtekintheted, és gondoskodhatsz azok kifizetéséről.
  • A számlák a kiállításuk után azonnal a rendelkezésére állnak, valamint a számlák érkezéséről e-mailben értesítést küldünk.
  • Nem kell a számlákat és az igazolószelvényeket őrizgetned, hiszen a Díjneten korábbi számláidat 18 hónapig visszakeresheted.
  • A szolgáltatás ingyenes, biztonságos és kényelmes.

A Díjneten fizethető szolgáltatók listáját a Díjnet oldalon találod.

A Telekom e-számlára mind a Telekom, mind a Díjnet oldalán beregisztrálhatsz, azt mind a két felületen elérhetővé tesszük számodra!

Annak érdekében, hogy számláidat mindig időben, és tartózkodási helyedtől függetlenül megkapd, javasoljuk, hogy regisztrálj az Elektronikus számla szolgáltatásunkra, és a Díjnet oldalára.

Utoljára frissítve: 2023. február 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!