2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan regisztrálhatok a Díjnet szolgáltatására?

Amennyiben még nem rendelkezel Díjnet fiókkal:

  • A Díjnet honlapjának megnyitása után a "Csatlakozz" gombra indíthatod el a regisztrációt.
  • Add meg a csillaggal jelölt kötelező adatokat, majd fogadd el a feltételeket.
  • A megadott e-mail címedre érkező levélben kattints az "Aktiválom a regisztrációmat" hivatkozásra.

Ha már rendelkezel Díjnet fiókkal:

  • A Díjnet oldalára belépve kattints a "Számlakibocsátók" menüpontra, majd a szolgáltatók közül válaszd ki a Telekomot, illetve azokat a szolgáltatókat, akiknek a számláit elektronikusan szeretnéd megkapni.
  • A számlakibocsátói regisztrációk létrehozásához töltsd ki a regisztrációs oldalakon megjelenő mezőket. Ehhez mindössze az utolsó havi számládra, valamint előfizetésed adataira van szükség.
  • A sikeres számlakibocsátói regisztrációkról e-mailben értesítünk.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!