2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Változik-e a számlák fizetési módja a Díjnetre történt átállás után?

A számlák fizetési módja a Díjnetre váltás után nem változik.

Ha a korábbi fizetési módodon változtatni szeretnél (pl. bankkártyáról vagy átutalásról csoportos beszedési megbízásra), az igényedet az adott számla kibocsátójánál kell jelezned.
Ha az érintett számlát a Telekom állította ki, javasoljuk, hogy kattints ide.

Utoljára frissítve: 2022. november 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!