2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Változik-e a számlák fizetési módja a Díjnetre történt átállás után?

A számlák fizetési módja a Díjnetre váltás után nem változik.

Ha a korábbi fizetési módodon változtatni szeretnél (pl. bankkártyáról vagy átutalásról csoportos beszedési megbízásra), az igényedet az adott számla kibocsátójánál kell jelezned.
Ha az érintett számlát a Telekom állította ki, javasoljuk, hogy kattints ide.

Utoljára frissítve: 2022. július 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!