2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért szakadt meg a kapcsolat a nyomkövetővel?

  • Lemerült az akkumulátor (az akkumulátor töltöttségi szintjét nyomon követheted az alkalmazásban). Tedd töltőre a nyomkövetőt és kapcsold be. Rövid időn belül a kapcsolat helyre kell álljon.
  • A területen nincs 2G-s lefedettség. Ha a nyomkövető kikerül ebből a „fehér” zónából, akkor automatikusan vissza fog kapcsolódni a 2G-s hálózatra.

Utoljára frissítve: 2022. május 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!