Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan aktiválhatom az eSIM képes Apple Watchon a MultiSIM szolgáltatást?

A MultiSIM szolgáltatást a fő előfizetésedhez tartozó iPhone készüléken a "Watch" applikáción keresztül tudod megrendelni és aktiválni.

  • Győződj meg róla, hogy az Apple Watch-od bluetooth-on keresztül csatalakoztatásra került az iPhone-odhoz és az iPhone rendelkezik internet kapcsolattal.
  • Majd lépj be a "Watch" applikáción belül a "Mobilhálózat beállítása" vagy a "Get Cellular Data" menübe. Belépést követően tudsz új MultiSIM-et rendelni és aktiválni, vagy a meglévő MultiSIM-edet az Apple Watch-ba áthelyezni.

Utoljára frissítve: 2021. május 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!