Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?

Ahhoz, hogy a "Mobilhálózat beállítása" vagy a "Get Cellular Data" menüpont aktív legyen a "Watch" applikációban az iPhone készüléknek újra be kell jelentkeznie a Magyar Telekom hálózatába.

Ezt úgy tudod elérni, ha a készülékedet újraindítod/ki-be kapcsolod.
Amennyiben ezután sem válik aktívvá a menüpont ellenőrizd, hogy megfelelő előfizetéssel rendelkezel-e.

Az Apple Watch mobilhálózati beállítását kizárólag Telekom havi díjas előfizetés esetén tudod elvégezni.

További információért és az esetleges hibák javításáért hívd a 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkat.

Utoljára frissítve: 2021. január 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!