Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Céges flottát használok, hogyan tudok az előfizetésemhez MultiSIM-et rendelni?

Üzleti ügyfeleink számára eltérő feltételekkel van lehetőség a MultiSIM szolgáltatás igénybevételére.

Céges flottaszerződéstől függ, hogy a flottában engedélyezett-e, és milyen feltételekkel a MultiSIM szolgáltatás megrendelése.

A részletekért kérjük, keresd fel vállalati ügyintéző menedzsered.

Utoljára frissítve: 2021. január 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!