Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Új eSIM képes Apple Watch (GPS+Cellular) órát vettem, hogyan tudom a már meglévő MultiSIM szolgáltatásom az új órába áthelyezni?

A MultiSIM szolgáltatás áthelyezését a "Watch" applikáción belül a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpontban lehetséges.
Az áthelyezés részletes leírásáért kattints ide.

Az áthelyezés indítása előtt győződj meg arról, hogy az új Apple Watch órád bluetooth-on keresztül csatlakozik-e az iPhone készülékedhez, illetve az iPhone készüléked rendelkezik-e aktív internet kapcsolattal.

Utoljára frissítve: 2021. január 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!