2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.

Amennyiben az aktiválási folyamaton végig haladtál, de az órád nem csatlakozik a hálózatra, vagy a folyamat közben hiba történt kérjük először próbáld meg az aktiválást újra.

A MultiSIM aktiválás egyes esetekben hosszabb ideig (akár 20 perc) is eltarthat, így türelmed kérjük a folyamat teljes befejezéséig.

Amennyiben az újabb próbálkozás után is hibát tapasztalsz, kérjük vedd fel velünk kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1414-es telefonszámon, ahol kollégáink segítenek neked.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!