Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült aktiválnom a MultiSIM szolgáltatást az Apple Watchon, illetve hibajelenséget tapasztalok.

Amennyiben az aktiválási folyamaton végig haladtál, de az órád nem csatlakozik a hálózatra, vagy a folyamat közben hiba történt kérjük először próbáld meg az aktiválást újra.

A MultiSIM aktiválás egyes esetekben hosszabb ideig (akár 20 perc) is eltarthat, így türelmed kérjük a folyamat teljes befejezéséig.

Amennyiben az újabb próbálkozás után is hibát tapasztalsz, kérjük vedd fel velünk kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 1414-es telefonszámon, ahol kollégáink segítenek neked.

Utoljára frissítve: 2021. január 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!