Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?

Az Apple Watch mobilkapcsolat beállítását (Új MultiSIM rendelése vagy meglévő MultiSIM áthelyezése) 24 óra alatt 3 alkalommal van lehetőséged elvégezni.

Abban az esetben, ha a beállítások során hibát tapasztalsz és további segítségre van szükséged keresd fel ügyfélszolgálatunk a 1414-es telefonszámon, ahol kollégáink segítségedre lesznek.

Utoljára frissítve: 2021. január 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!