2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hány alkalommal próbálhatom újra a mobilhálózat beállítását az Apple Watch órához?

Az Apple Watch mobilkapcsolat beállítását (Új MultiSIM rendelése vagy meglévő MultiSIM áthelyezése) 24 óra alatt 3 alkalommal van lehetőséged elvégezni.

Abban az esetben, ha a beállítások során hibát tapasztalsz és további segítségre van szükséged keresd fel ügyfélszolgálatunk a 1414-es telefonszámon, ahol kollégáink segítségedre lesznek.

Utoljára frissítve: 2022. május 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!