Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?

A mobilkapcsolat sikeres aktiválását követően indítsd újra Apple Watch órád, aminek köszönhetően újra bejelentkezik a készülék a hálózatra.

Amennyiben ez nem oldja meg a kapcsolódás problémáját ellenőrizd az alábbiakat:

  • a Telekom hálózatán belül tartózkodsz-e és van hálózati lefedettség?
  • iPhone készüléked és órád párosítva vannak-e?
  • iPhone készülékeden látható a "Watch" alkalmazáson belül a "Mobilhálózat beállítása" vagy a "Get Cellular Data" menüpontban az aktív-e MultiSIM szolgáltatásod?
  • iPhone készülékedből nem lett eltávolítva az előfizetésedhez tartozó fő SIM kártya?

Ha az ellenőrzés után is fennáll a probléma, javasoljuk, hogy először töröld telefonodon a "Watch" alkalmazásból az órádhoz beállított előfizetést, majd állítsd be újra a mobilkapcsolatot.

Abban az esetben, ha a problémát a fent leírtak alapján sem sikerült megoldanod, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!