Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Új iPhone készülékem van, ezzel is működni fog az Apple Watch-ban a MultiSIM?

Igen, az előfizetésedhez tartozó Fő SIM kártyád új iPhone-ba való áthelyezésével, és az óra új iPhone-hoz való csatlakoztatásával automatikusan működni fog.

Figyelj arra, hogy a régi iPhone-on a csatlakoztatott eszközök közül ne töröld a Apple Watchot. Ha mégis megtennéd, akkor az Apple Watchhoz újra aktiválnod kell a MultiSIM szolgáltatást a "Watch" applikáción keresztül. Meglévő MultiSIM szolgáltatásod itt tudod áthelyezni.

Utoljára frissítve: 2021. január 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!