Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?

  • Ellenőrizd a telefonodon és az órádon futó szoftverfrissítéseket:
    • Apple iPhone esetében iOS 13.4 vagy újabb verzióra van szükséged.
    • Apple Watch esetében WatchOS 6.2 vagy újabb verzióra van szükséged.
  • Indítsd újra a telefonod és az órád!
  • Az aktiválás lehetősége kizárólag havi díjas előfizetés esetén lehetséges, ha feltöltőkártyás Domino előfizetéssel próbálkozol, az aktiválás nem lehetséges.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!