Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha nem nyílik meg az Apple Watch aktiváló felület a "Watch" alkalmazásban?

  • Ellenőrizd a telefonodon és az órádon futó szoftverfrissítéseket:
    • Apple iPhone esetében iOS 13.4 vagy újabb verzióra van szükséged.
    • Apple Watch esetében WatchOS 6.2 vagy újabb verzióra van szükséged.
  • Indítsd újra a telefonod és az órád!
  • Az aktiválás lehetősége kizárólag havi díjas előfizetés esetén lehetséges, ha feltöltőkártyás Domino előfizetéssel próbálkozol, az aktiválás nem lehetséges.

Utoljára frissítve: 2021. január 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!