Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?

Nem.
Ha a "Watch applikációban eltávolítod a MultiSIM szolgáltatást, és azt a jövőben már nem szeretnéd igénybe venni, a Telekom fiókodban, az "Előfizetéseim" menüpontban,  az érintett előfizetés kiválasztása után tudod a szolgáltatást szüneteltetni vagy lemondani.
Amennyiben ezt nem teszed meg, a szolgáltatás havi díját továbbra is kiszámlázzuk!  
További információért kattints ide, vagy keresd munkatársainkat a 1414-es telefonszámon!

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!