Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ha eltávolítom az órámról a MultiSIM szolgáltatást, azzal le is mondom azt?

Nem.
Ha a "Watch applikációban eltávolítod a MultiSIM szolgáltatást, és azt a jövőben már nem szeretnéd igénybe venni, a Telekom fiókodban, az "Előfizetéseim" menüpontban,  az érintett előfizetés kiválasztása után tudod a szolgáltatást szüneteltetni vagy lemondani.
Amennyiben ezt nem teszed meg, a szolgáltatás havi díját továbbra is kiszámlázzuk!  
További információért kattints ide, vagy keresd munkatársainkat a 1414-es telefonszámon!

Utoljára frissítve: 2021. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!