Mit tehetek, ha nem én kötöttem Domino szerződést, nem én vásároltam eszközt?
Ha a nevedre és címedre havi számlát kaptál a Telekomtól, de Te nem kötöttél előfizetői szerződést, nem vásároltál nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést bejelentheted az alábbi nyomtatványok egyikén.
Kérjük, válaszd ki az előfizetésednek megfelelő (egyéni vagy üzleti) nyomtatványt:
Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat Domino előfizetés esetén egyéni előfizetőknek
Hamis szerződéskötést/vásárlást bejelentő nyilatkozat Domino előfizetés esetén céges előfizetőknek
A személyes adataiddal való további visszaélések megakadályozása érdekében érdemes a személyazonosító okmányok cseréjét megtenni.
A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!
A kitöltött és aláírt nyomtatványt juttasd el az alábbi postai- vagy e-mail címre:
- Magyar Telekom Nyrt. Postacím: 1519 Budapest Pf. 434.
-
szkennelt csatolmányként, a lakossági ügyfélszolgálat e-mail címre: ugyfelszolgalat@telekom.hu
-
szkennelt csatolmányként, az üzleti ügyfélszolgálat e-mail címre: uzleti_ugyfelszolgalat@telekom.hu
Fontos!
Cég esetében csak a jelenlegi cégjegyzésre jogosult járhat el! A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is!
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!