Mi a teendő a Kisállat Nyomkövető meghibásodása esetén?
- Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készülék cseréje kérhető elsődlegesen, abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt.
- Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belüli cserét.
- Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza és rendelkezésre áll a szükséges csere készlet. Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni.
- Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános intézési szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.
- A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted.
- A Telekom üzleteinek listáját itt találod meg.
- A 3 munkanapon túli Alcatel Movetrack (Kisállat nyomkövető) meghibásodása esetén (amennyiben az ellenőrzés során nem derül ki, mi okozza a hibát), az eszközt garanciális javításra, szervizbe küldjük.
- Kérünk, hogy az eszköz leadását megelőzően az eszközt válasszad le a regisztrált okostelefon(ok) alkalmazásában!
- Gyártói (Alcatel) szerviz elérhetősége : TMX szervizhálózat
- Az eszköz hibajavítási idejére a Mindig díjcsomag havi díjára utólagos jóváírást biztosítunk. Az eszköz hibajavítási időszakát (tól-ig dátumokat) a kapott Szervizlap alapján rögzítjük rendszereinkben.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!