2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő a Táska Radar meghibásodása esetén?

  • Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készülék cseréje kérhető elsődlegesen, abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt.
  • Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belüli cserét.
  • Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza és rendelkezésre áll a szükséges csere készlet. Készlethiány esetén kollégáink azonnal megrendelik számodra a csere készüléket és tájékoztatnak arról, hogy várhatóan mikor tudod átvenni.
  • Amennyiben a készülék hibája nem tapasztalható, illetve az a rendeltetésszerű használatban nem akadályoz, úgy jótállási igényed az általános intézési szabályok szerint kerül rendezésre, bevizsgálásra és javításra.
  • A készüléket a jótállási jegyen (illetve annak mellékletében) szereplő szervizekbe viheted.
  • A Telekom üzleteinek listáját itt találod meg.
  • A 3 munkanapon túli Alcatel Movetrack (Táska nyomkövető) meghibásodása esetén (amennyiben az ellenőrzés során nem derül ki, mi okozza a hibát), az eszközt garanciális javításra, szervizbe küldjük.
  • Kérünk, hogy az eszköz leadását megelőzően az eszközt válasszad le a regisztrált okostelefon(ok) alkalmazásában!
  • Gyártói (Alcatel) szerviz elérhetősége : TMX szervizhálózat
  • Az eszköz hibajavítási idejére a Radar díjcsomag havi díjára utólagos jóváírásra biztosítunk. Az eszköz hibajavítási időszakát (tól-ig dátumokat) a kapott Szervizlap alapján rögzítjük rendszereinkben.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!