2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol találok segítséget, ha nem értem az otthoni számlán szereplő tételeket?

Otthoni ügyfelünkként, számlaismertető videóink segítségével alaposabban is megismerheted a befizetés alapjául szolgáló számlát, amely a fizetendő díjtételeket részletesen tartalmazza.

Alapvető információk:


Számla részleteinek áttekintése:


Amennyiben a számla összegével, vagy az elszámoláson szereplő tételekkel kapcsolatban további kérdésed, észrevételed van, kérjük, hogy azt e-mailben, a "Tájékoztatás/Általános tájékoztatás, információ adás" kategóriát kiválasztva az előfizető saját kezű aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott igény csatolásával küldd el részünkre.

Töltsd le az Telekom alkalmazást és fizesd számláid egyetlen kattintással:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2022. május 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!