Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Kinek kell igényelnie a kedvezményt? Az érintett tanulónak/pedagógusnak, vagy az előfizetőnek?

A kedvezményt mindig a jogosultnak kell igényelnie, tehát

  • az előfizetéssel rendelkező tanulónak (tanuló törvényes képviselőjének) / pedagógusnak,
  • vagy annak az előfizetőnek, akinek az előfizetését a jogosult tanuló vagy törvényes képviselője erre jogosító jogcím alapján használja (pl. főbérlő, ingatlantulajdonos);
  • annak a személynek, akinek az előfizetését a jogosult pedagógus vagy oktató erre jogosító jogcím alapján használja (pl. főbérlő, ingatlantulajdonos).

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!