Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen visszajelzést kapok arról, hogy elfogadták az igénylésemet?

Amennyiben a szolgáltató honlapján elvégezhető igénylési folyamat sikeres, egy visszaigazoló e-mailt küldünk az igénylési formulában megadott e-mail címre.

Ha nem kapsz a sikeres igénylésről szóló visszaigazolást, úgy az igénylési folyamat nem futott le megfelelően, kérjük ebben az esetben a leírásoknak megfelelően töltsd ki újra a formulát.

A feldolgozás sikerességéről 2 munkanapon belül SMS-ben tájékoztatunk, hogy a megadott adatok alapján érvényesíteni tudjuk-e a kedvezményt a következő hónapban kibocsátásra kerülő számlában.

Utoljára frissítve: 2021. június 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!