Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.
Központi raktárunkban 2021. szeptember 30. és október 3. között éves leltározás lesz, emiatt a szeptember 29-én 13:30-ig leadott rendelések szeptember 30-án még kiszállításra kerülnek, de az ezt követően leadott rendelések már csak október 5-én teljesülhetnek legkorábban. Megrendelésed a két időpont között zavartalanul leadhatod.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Számlák és fizetés - Kétfaktoros azonosítás bevezetése

Az online bankkártyás fizetéseknél 2021. január 1-jétől Magyarországon is kötelezővé vált a tranzakciók kétfaktoros hitelesítése. A közös uniós pénzforgalmi irányelv (PSD2) részeként bevezetésre került az erősügyfél-hitelesítés (SCA), mely a felhasználók, ezáltal ügyfeleink védelmét is szolgálja. A bankkártyák fizikai jelenléte nélküli fizetések így biztonságosabban kivitelezhetők. A változás a honlapunkon és a Telekom alkalmazáson keresztüli befizetéseket is érinti:

  • a számlabefizetés,
  • egyenlegfeltöltés,
  • termékvásárlás.

Az újonnan bevezetett internetes biztonsági kód szolgáltatás (3D Secure Code) lényege, hogy az internetes vásárlások során nemcsak a kártyaadatokat kell megadni a tranzakció elindításához, hanem azon felül egy véletlenszerűen generált kódot is. A pénzügyi tranzakció során az SMS-ben kapott kód és a banktól kapott jelszó megadásával, de akár telefonod ujjlenyomat-olvasójával vagy arcfelismeréssel (pl. Face ID) is azonosíthatod magát.
A kártyakibocsátó döntése, hogy az azonosítási lehetőségek közül melyiket választja, illetve alkalmaz-e kivételkezelési szabályokat.

FONTOS!
Kérjük, hogy még a befizetés előtt győződj meg róla, hogy be van-e állítva a biztonsági kód szolgáltatás a bankodnál!
Ezen felül javasoljuk, a számlavezető bankod alkalmazásának letöltését is (már minden bank rendelkezik saját alkalmazással), ahol könnyebb a kétlépcsős azonosítás elvégzése.

Ha esetleg problémát tapasztalnál, javasoljuk, egyeztess a kártyádat kibocsátó bankkal, majd próbáld meg ismét a tranzakciót.

A számlafizetéshez ide kattintva találsz további segítséget.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!