Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!
Technikai okok miatt egyes önkiszolgáló funkciók-bizonyos esetekben-korlátozottan érhetők el. Köszönjük türelmedet és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Számlafizetés a Telekom Alkalmazásban

Első lépésként regisztrálnod kell bankodnál az internetes biztonsági kód szolgáltatásra.

A fizetési folyamat további lépéseit az OTP SmartBank használatával mutatjuk be.

Nyisd meg a Telekom alkalmazást és navigálj el a "Számlák és fizetés" oldalra. Válaszd ki a befizetni kívánt számlát.

Nyisd meg a "Számlafizetést", válaszd ki a kártyát, majd érintsd meg a "Tovább" gombot.


Ekkor felugrik egy értesítés, az internetes biztonsági kód szolgáltatást bevezetéséről a fizetési folyamatunkba. Érintsd meg a "Tovább a fizetésre" gombot.


Majd kattints a "Fizetés" gombra.


Felugrik a "Fizetés megerősítése", ahol jóvá hagyhatod a tranzakciót. Érintsd meg a "Befejezés" gombot.


A SmartBankban válaszd ki a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" lehetőséget.


Válaszd ki a Magyar Telekomot!


Érintsd meg a "Jóváhagyás" gombot.


Majd kattints az "Igen" feliratra.


Add meg a SmartBankodhoz tartozó PIN kódot.


Majd a következői ablakban válaszd a "Befejezés" lehetőséget!


Végül visszakerülsz a Telekom alkalmazásba, ahol már a sikeres számla befizetésről tájékoztatunk.

Utoljára frissítve: 2021. július 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!