Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom a 90 napos visszavásárlásról?

A Telekom Okoswifi Rendszer keretén belül vásárolt Telekom Wi-Fi Extra eszközökre 90 napos visszavásárlási lehetőséget biztosítunk. 

Amennyiben a megvásárolt eszközöket a vásárlás napjától számított 90 napon belül visszajuttatod sértetlen állapotban, hiánytalanul (az eszköz dobozában szereplő eredeti kábelekkel, tartozékokkal együtt) valamelyik Telekom üzletünkbe a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása mellett, akkor azokat visszavásároljuk. Ennek keretében, korábbi egyösszegű vásárlás esetén a teljes vételárat, részletfizetéses vásárlás esetén pedig az addig kifizetett részleteket egy összegben visszafizetjük, az esetleges további részletektől pedig eltekintünk. 

A Telekom WiFi Extra eszközökre a 90 napos visszavásárlástól függetlenül vonatkoznak a kötelező jótállás szabályai, ha az eszközök meghibásodnak.

Vissza a többi kérdéshez

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!