2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit kell tudnom a 90 napos visszavásárlásról?

A Telekom Okoswifi Rendszer keretén belül vásárolt Telekom Wi-Fi Extra eszközökre 90 napos visszavásárlási lehetőséget biztosítunk. 

Amennyiben a megvásárolt eszközöket a vásárlás napjától számított 90 napon belül visszajuttatod sértetlen állapotban, hiánytalanul (az eszköz dobozában szereplő eredeti kábelekkel, tartozékokkal együtt) valamelyik Telekom üzletünkbe a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása mellett, akkor azokat visszavásároljuk. Ennek keretében, korábbi egyösszegű vásárlás esetén a teljes vételárat, részletfizetéses vásárlás esetén pedig az addig kifizetett részleteket egy összegben visszafizetjük, az esetleges további részletektől pedig eltekintünk. 

A Telekom WiFi Extra eszközökre a 90 napos visszavásárlástól függetlenül vonatkoznak a kötelező jótállás szabályai, ha az eszközök meghibásodnak.

Vissza a többi kérdéshez

Utoljára frissítve: 2022. november 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!