Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Letilthatom-e automatikusan azokat a hívásokat, melyeknél nem látom a hívó fél telefonszámát?

Igen. Amennyiben mobiltelefonodon nem kívánsz olyan hívásokat fogadni, ahol a hívó fél telefonszámának a kijelzése tiltott (telefonodon nem jelenik meg hívószám, azaz nem tudhatod, hogy ki keres), akkor a szolgáltatás igénybevételével ezek a hívások automatikusan elutasításra kerülnek, hangbemondás után.

A szolgáltatást havidíjas előfizetőink vehetik igénybe aktív Hívószámkijelzés szolgáltatás mellett, Domino kártya esetén nem igényelhető.

A szolgáltatást díjmentesen biztosítjuk, melyet az alábbi módokon rendelhetsz meg:

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!