Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Telekom fiókodban a következőkkel tudunk téged azonosítani:
- Mobiltelefonszámmal
- e-mail-címmel
- MT azonosítóval
- Üzleti azonosítóval
- Facebook fiókoddal (amennyiben azt előzőleg hozzákapcsoltad Telekom fiókodhoz)
Sikertelen belépéskor kérjük, ellenőrizd:
- az általunk elküldött egyszer használatos 4 jegyű kódot, valamint annak érvényességét (szükség esetén kérj újat, vagy lépj be egyéb módokon)
- valid belépési adatokat (email címet, mobiltelefonszámot, stb. adtál-e meg
Az egyszer használatos jelszót minden esetben az általad megadott mobiltelefonszámra, illetve e-mail címre küldjük el, ezért javasoljuk, hogy legyen nálad az a mobilkészülék, amelyben a kiválasztott SIM kártyát elhelyezted. E-mail cím megadásakor nyisd meg email postafiókodat. Hiányzó kód esetén javasoljuk a SPAM/Levélszemét mappa ellenőrzését is.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!