2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő IPTV előfizetésem mellé szeretnék 4K minicsomagot vagy Record&Go opciót. Mivel jár a váltás?

Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl. 4K vagy Record&Go) választasz, amelyek csak az új Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top boxod helyett Android alapú SmartBoxra lesz szükséged. A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen.

Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.

Utoljára frissítve: 2022. július 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!