2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Még nem kaptam meg a megrendelt eszközt, de már nem is szeretném átvenni. Mi a teendőm?

Ha még nem kaptál értesítést a futártól:
vedd fel velünk a kapcsolatot a felugró chat-en, vagy amennyiben az nem elérhető, hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.

Ha már kaptál a futárszolgálattól értesítést:
hívd a futárszolgálatot, és mondd le náluk, vagy, ha megy Hozzád a futár, ne vedd át a csomagot!

Utoljára frissítve: 2022. május 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!