2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Már átvettem az eszközt, de 14 napon belül vagyok, visszaadhatom az online rendelt árut, ha meggondoltam magam?

Igen, a kézhezvételtől számított 14 napon belül meggondolhatod magad, és visszaküldheted nekünk a terméket, ha:

  • online rendelted
  • vagy személyes találkozás nélkül, üzleten kívül igényelted az eszközt (telefonon, chat felületen, vagy helyszíni szerelőnél, üzletkötőnél kérted)
  • ha sértetlenül, és hiánytalanul, minden tartozékával együtt küldöd vissza nekünk.

Mit kell tennem?

  • töltsd ki a visszáru nyomtatványt, és tedd a termék mellé.
  • ellenőrizd le, hogy a készülék, és minden tartozéka is benne van a csomagban. Abban az esetben, ha előfizetésedhez kötődő kedvezménnyel vásároltál, kérjük, minden eszközt küldj vissza hozzánk!
  • állítsd vissza a gyári beállítást, vagy törölj minden ügyféladatot, jelszót, azonosítást, mert jelszóvédett telefont nem tudunk visszavenni. Segítség.

    Visszaküldés előtt ellenőrizd az alábbiakat
    :

    • Apple készülék esetében a készülékkereső (FMI) kikapcsolása (Lokátor / Eszköz keresése) és az icloud fiókból történő kijelentkezés
    • Android esetében Google fiókból történő kijelentkezés
    • Windows készülék (laptop) esetében pedig Microsoft fiókból történő kijelentkezés.
  • juttasd el hozzánk:
    Ha TV készüléket vagy monitort küldenél vissza: kérj futárt a 1414-en.
    Minden más eszköz esetén: csomagold be, és add fel Postán a saját költségeden, vagy hozd vissza egy Telekom üzletbe.

Mikor kapom vissza a kifizetett összeget?
A visszaérkezéstől számított 14 napon belül, abban a formában, ahogy kérted (postai úton, vagy átutalással).

Mi történik, ha a termék hiányos, jelszóval védett, vagy kimarad(t) valami a csomagból?

  • Ha jelszóval védett eszköz érkezik vissza hozzánk, az akadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, így a Telekom nem tudja a vételárat visszatéríteni. Kérjük, minden ügyfél-adatot, jelszót, biometrikus azonosítást, bejelentkezést törölj/kapcsolj ki a készülékről, kü-lönben a csomagot vissza fogjuk Hozzád küldeni a megrendelésben megadott címedre.
  • Ha a csomagban hiányos termék(ek)et találunk, akkor csak a termék(ek) vételárának a hi-ányzó eszköz értékével, mint kár összegével csökkentett részét áll módunkban visszatéríteni.

Mikor lesz lehetőségem ismét kedvezményes eszközt vásárolni az előfizetésem mellé?
Amennyiben az elállási igényed megfelel a 14 napos elállás feltételeinek, igyekszünk azt a lehető legrövidebb időn belül kezelni.
Két év határozott idejű szerződés vállalása mellett akkor tudod elindítani az újabb vásárlást, kedvezmény igénybevételével, részletre, vagy akár egyösszegben is, ha a visszaadott eszközök visszakerültek a raktárunkba és azok adminisztrációja is megtörtént. Türelmedet és megértésedet köszönjük!

Az elállás jogi feltételeiről, következményeiről részletesebben itt tájékozódhatsz. 

Utoljára frissítve: 2022. június 9.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!