Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.
Kedves ügyfeleink! Őszintén sajnáljuk a tegnapi estétől ma reggelig tartó TV szolgáltatás kimaradást. Szeretnénk megköszönni a türelmeteket, ezért az érintett, android set-top-box-szal rendelkező Telekom TV előfizetőink számára amellett, hogy a kedvezmények nélküli, díjcsomag alap havi díjából 2 napra számlakedvezményt adunk, hétfő (április 18.) éjfélig díjmentesen elérhetővé tettük a Telekom Filmklubot (korábbi nevén MoziKlub), ahol több mint 6000 szinkronizált családi filmet, mesét és sorozatot találtok.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Novembertől megújul az otthoni, vezetékes, illetve a Telekom (egyszámla) számlánk megjelenése

Örömmel tájékoztatunk, hogy 2021 novemberétől megújul az otthoni, vezetékes, illetve a Telekom (egyszámla) számlánk megjelenése! Módosul a számla első, azaz összefoglaló oldala, illetve azon ügyfeleink, akik részletfizetéssel vásároltak készüléket új megjelenítésben találkozhatnak az eszközrészlet értesítővel.

Újdonságok:

  • szolgáltatásokért fizetendő havidíj, eszközrészlet, esetleges tartozás információk hangsúlyosabb megjelenítése
  • könnyebb átláthatóság
  • kiemelt és részletes számlafizetési módok
  • az online felületeken színes, strukturáltabb számlakép
  • külön részletfizetési értesítő oldal/lap, amelyen már megjelenik a vásárolt eszköz neve és a vásárlás dátuma
  • az eszközrészlet fizetésének tartamára vonatkozó vizuális idővonal megjelenése az aktuális, és a fennmaradó részletek összegeivel
  • készpénzátutalási megbízás (csekk) esetén, több, különböző eszközvásárlásnál egy, közös csekk kerül kiállításra és megküldésre az eddigi eszközönkénti több csekk helyett

Bízunk benne, hogy új számlánk átláthatóbbá, könnyebben érthetőbbé teszi a havonta kiküldésre kerülő számláidat és az esetleges eszközrészletekre vonatkozó értesítőket!

Hamarosan az Otthoni szolgáltatások számlaismertetője és a Telekom szolgáltatások számlamagyarázó oldalaink is megújulnak és segítenek eligazodni az új megjelenésű otthoni, vezetékes és Telekom (egyszámla) számlákon. Türelmedet és megértésedet köszönjük.

Utoljára frissítve: 2022. március 24.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!