2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Kell-e hűségidőt vállalnom, ha számítástechnikai és/vagy szórakoztató elektronikai terméket szeretnék vásárolni?

Az egyösszegű vásárláshoz nem szükséges hűséget vállalnod vagy Telekom otthoni/mobil előfizetéssel rendelkezned.

A részletfizetéses konstrukciókat azonban csak akkor veheted igénybe:

  • ha legalább 6 hónapja rendelkezel otthoni szolgáltatással és további 2 éves hűségidőt vállalsz,
  • ha legalább 6 hónapja vagy havi díjas mobil előfizetőnk és új otthoni/mobil előfizetés mellé 2 év hűségidőt vállalsz,
  • az utolsó 6 hónapban folyamatos számlázás történt Telekom otthoni, vagy mobil előfizetésedhez kapcsolódóan, és 6 egymást követő normál, havi számlát befizettél,
  • ha meglévő otthoni telefon szolgáltatásod mellé újabb otthoni TV és/vagy internet szolgáltatást rendelsz,
  • összesen annyi részletfizetéses eszközzel rendelkezhetsz, ahány otthoni szolgáltatásod van, vagy ahányat rendelsz,
  • nincs díjhátralékod,
  • megfelelsz az Általános szerződési feltételek szerint a fizetőképességre vonatkozó pénzügyi előminősítésnek.

Az egyes eszközök vételi konstrukciói azonban eltérhetnek a fentiektől, ezekről itt találhatsz további információt.

Utoljára frissítve: 2023. március 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!