GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez konzolt, TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?

Az otthoni szolgáltatás mellé rendelt játékkonzolok, TV-készülékek, mobiltelefonok, tabletek és laptopok esetében a kamatmenetes részletfizetést csak abban az esetben veheted igénybe:

  • ha legalább 6 hónapja rendelkezel otthoni szolgáltatással és további 2 éves hűségidőt vállalsz,
  • ha legalább 6 hónapja vagy arany/platina kártyás havi díjas mobil előfizetőnk és új otthoni előfizetés mellé 2 év hűségidőt vállalsz,
  • az utolsó 6 hónapban folyamatos számlázás történt Telekom otthoni, vagy mobil előfizetésedhez kapcsolódóan, és 6 egymást követő normál, havi számlát befizettél,
  • ha meglévő otthoni telefon szolgáltatásod mellé újabb otthoni TV és/vagy internet szolgáltatást rendelsz,
  • összesen annyi részletfizetéses eszközzel rendelkezhetsz, ahány otthoni szolgáltatásod van, vagy ahányat rendelsz,
  • nincs díjhátralékod,
  • megfelelsz az Általános szerződési feltételek szerint a fizetőképességre vonatkozó pénzügyi előminősítésnek.

Utoljára frissítve: 2019. június 11.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!