GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom az otthoni díjcsomagom online módosítani?

Belépést követően, online ügyfélszolgálaton módosíthatod díjcsomagodat.

  • az „Áttekintés” menüpontban válaszd ki az érintett szolgáltatást, majd kattints a "Díjcsomagváltás" linkre,
  • a következő lépésként állítsd össze a szolgáltatás csomagod, a Telekom TV, Otthoni Internet és Telefon feliratok mellett kattints a kiválasztott díjcsomagra,
  • válaszd ki, hogy 2, illetve 1 év hűségidőt szeretnél a módosított csomagodra/csomagjaidra vállalni (Jogszabályi kötelezettség miatt 2 év hűséget csak készülékvásárlás esetén választhatsz. Ha nem vásárolnál készüléket, válaszd az 1 éves lehetőséget vagy a hűség nélkül opciót.),
  • majd a kattints a „Igény leadása” gombra, töltsd ki az igénybejelentőt, végül nyomd meg a "Igénybejelentés elküldése" gombot. 

Utoljára frissítve: 2019. július 22.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!