Hogyan tudom az otthoni díjcsomagom online módosítani?
Belépést követően, online ügyfélszolgálaton módosíthatod díjcsomagodat.
-
az „Áttekintés” menüpontban válaszd ki az érintett szolgáltatást, majd kattints a "Díjcsomagváltás" linkre,
- a következő lépésként állítsd össze a szolgáltatás csomagod, a Telekom TV, Otthoni Internet és Telefon feliratok mellett kattints a kiválasztott díjcsomagra,
- válaszd ki, hogy 2, illetve 1 év hűségidőt szeretnél a módosított csomagodra/csomagjaidra vállalni (Jogszabályi kötelezettség miatt 2 év hűséget csak készülékvásárlás esetén választhatsz. Ha nem vásárolnál készüléket, válaszd az 1 éves lehetőséget vagy a hűség nélkül opciót.),
-
majd a kattints a „Igény leadása” gombra, töltsd ki az igénybejelentőt, végül nyomd meg a "Igénybejelentés elküldése" gombot.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!