GYAKORI KÉRDÉSEK

Az otthoni szolgáltatás előfizetője elhunyt. Hogyan tudom a szolgáltatást megszüntetni?

Ha az özvegy/örökös nem tart igényt a szolgáltatásra, a jogviszony megszüntetésre vonatkozó nyilatkozatot abban az esetben tudjuk elfogadni, ha az tartalmazza az özvegy/örökös aláírását és rendelkezésünkre állnak a következő adatok:

  • elhunyt neve,
  • születési helye és ideje,
  • az elhunyt édesanyjának neve,
  • haláleset ideje,
  • halotti anyakönyvi kivonat kiállításának helye és a sorszáma (melynek formátuma:***/évszám),
  • az intézkedő hozzátartozó neve, postázási címe és kapcsolattartó telefonszáma.

A nyilatkozatot a legegyszerűbben e-mailben (az özvegy/örökös aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával) küldheted el. A lemondó nyilatkozatot ide kattintva éred el: Szolgáltatás lemondás igazoló adatlap/felmondó nyilatkozat

A hozzáférés megszüntetését a 1414-es telefonszámunkon, postai úton és a 06(80)443-323 faxszámunkon is kezdeményezheted.

Amennyiben a megszüntetni kívánt szolgáltatás határozott időtartamú, ebben az esetben nem számítunk fel szankciós díjat.
Az előfizetés megszüntetését az igény beérkezését követő napon teljesítjük.

A Magyar Telekom tulajdonú eszközöket (bérelt készülék, GSM terminál adapter, modem stb.) a Magyar Posta valamennyi, teljes körű csomagfelvételt ellátó postahelyén tudod visszaszolgáltatni. Az általunk kiküldött, a jogviszony megszüntetésére vonatkozó visszaigazoló levéllel vagy SMS-el, illetve a leadásra kötelezett eszköz(ök)kel kell bemenned valamelyik, lakóhelyedhez közeli postára. Ott a dokumentumok felmutatásával annyi előre legyártott és megcímzett csomagolóanyag (doboz) átvételére vagy jogosult, amennyi eszközt le szeretnél adni. A doboz lezárását követően, a feladó helyre a saját adataidat kell kötelezően feltüntetned: (név, cím, MT ID). A csomag feladása díjmentes.


Ha a fentiekben érintett előfizetés számlázásával kapcsolatban kérdésed van, javasoljuk, kérdésed ide kattintva - az Ügyintézés/Szerződésmódosítás kategóriát választva - küldd el ügyfélszolgálatunknak vagy hívd a 1414 telefonszámunkat, hogy érdemben a segítségedre lehessünk.

Utoljára frissítve: 2019. május 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!