GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudom lemondani otthoni szolgáltatásomat?

A szolgáltatás lemondása előtt érdemes belépned weboldalunkra, vagy felvenned a kapcsolatot ügyintézőinkkel a 1414-es telefonszámunkon, hogy megtaláljuk a számodra legkedvezőbb csomagokat, illetve megoldást (pl. átírás, áthelyezés).

Például, telefonszolgáltatásod lemondása előtt kérjük, mérlegeld a Hoppá Plusz díjcsomagra történő váltást, mellyel korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal telefonálhatsz belföldön a havi díj ellenében:

Egész nap korlátlanul, 0 Ft-os percdíjjal hívhatod az összes belföldi, normál díjazású vezetékes, Telekom mobil, MOL mobile, blue mobile és más belföldi mobil számot! Így az otthoni telefonálás nem csak kényelmesebb, de még mobilszámládon is jelentősen spórolhatsz! Hoppá Plusz díjcsomaghoz a Nemzetközi opciót is igénybe veheted, mely megrendelésével 50%-kal kedvezőbb percdíjjal telefonálhatsz nemzetközi irányokba, kapcsolási díj nélkül.

Ha a fent leírtak ellenére, a jogviszony megszüntetésére vonatkozó szándékot továbbra is fenntartod, igényed (az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt vagy lefotózott nyilatkozat csatolásával) a legegyszerűbben e-mailben küldheted el. A lemondó nyilatkozatot ide kattintva éred el:

Szolgáltatás lemondás igazoló adatlap/felmondó nyilatkozat

Az írásbeli nyilatkozaton az alábbi adatok feltüntetése szükséges:

  • a szolgáltatás megnevezése (hangszolgáltatás esetén kapcsolási szám, amire a lemondás vonatkozik),
  • az előfizetés MT azonosítója,
  • előfizető családi és utóneve,
  • az érintett hozzáférés telepítési címe, vételi helye,
  • az előfizető aláírása.

A fentieken túl célszerű feltüntetni még:

  • a kapcsolattartó telefonszámát, amelyen elérhetünk a szolgáltatás leszerelésével kapcsolatban,
  • a leszerelés kért dátumát, amennyiben a felmondás nem azonnali hatályú,
  • illetve a lemondás okát.

Természetesen arra is van lehetőséged, hogy a 1414-es telefonszámunkon, a 06 (80) 443-323 faxszámunkon vagy postai levélben jelezd a felmondást.

A határozatlan idejű előfizetői szerződés a felmondással azonnal megszűnik, azonban a nyilatkozatban megjelölhetsz -  maximum 30 nappal - későbbi időpontot is.

Határozott idejű előfizetői szerződés megszűnésének napja a felmondó nyilatkozatodban megjelölt dátum, legfeljebb 8. napos határidővel. Felhívjuk figyelmedet, amennyiben a határozott idejű szerződés lejárta előtt mondod fel az előfizetést, kötbért számlázunk ki.


Fontos információ!

A szerződés felmondása után várhatóan keletkezik még egy törthavi, befizetendő számlád, mely a számlázási időszak - vagyis a hónap - első napjától a szolgáltatás kikapcsolásának napjáig tartó havi- és esetleges egyéb díjakat tartalmazza.

Amennyiben a számláidat postai úton fizetted, és a felmondással egy időben változik a számlaküldési címed, kérjük, hogy jelezd számunkra, hogy az utolsó számla postázásáról is gondoskodni tudjunk.


Eszközök

A Magyar Telekom tulajdonú eszközöket (bérelt készülék, GSM terminál adapter, modem stb.) a Magyar Posta valamennyi, teljes körű csomagfelvételt ellátó postahelyén tudod visszaszolgáltatni. Az általunk kiküldött tájékoztató levéllel vagy SMS-sel, illetve a leadásra kötelezett eszköz(ök)kel kell befáradnod valamelyik, lakóhelyedhez közeli postára. Ott a dokumentumok felmutatásával annyi előre legyártott csomagolóanyag (doboz) átvételére vagy jogosult, amennyi eszközt le szeretnél adni. Az előre megcímzett doboz lezárását követően, a feladó helyre a saját adataidat kell kötelezően feltüntetned: (név, cím, MT ID). A csomag feladása díjmentes.
Felhívjuk figyelmed, ha az eszközök nem érkeznek vissza Társaságunkhoz, az Általános szereződési feltételek 12.6. pontja értelmében jogosultak vagyunk átalánykártérítés számlát kiállítani a számodra.

Utoljára frissítve: 2019. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!