2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan igényelhetek hívásrészletezőt/részletes számlát?

Otthoni előfizetéseknél:

A hívásrészletezést díjmentesen megrendelheted eseti vagy rendszeres jelleggel is, utóbbi esetben kérheted határozott, vagy határozatlan időre is.

  • A rendszeres hívásrészletezőt a havi számla mellékleteként kapod meg.
  • Az eseti hívásrészletezőt pedig utólag rendelheted meg elérhetőségeinken. Ezt a havi számlától függetlenül, önállóan állítjuk ki.

Igényedet legegyszerűbben e-mailben (szkennelt formában, az előfizető által saját kezűleg aláírt igény csatolásával) jelezheted, kiválasztva a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriákat.

A híváslista alapesetben úgy jelenik meg, hogy minden hívószám utolsó 3 karaktere X jellel el van takarva (a rövid hívószámok kivételével). Amennyiben a telefonszámokat teljes terjedelemben szeretnéd megtekinteni, igényed a fenti elérhetőségünkön jelezheted. A kérelmedben nyilatkoznod kell arról, hogy a telefon összes használója hozzájárult a telefonszámok teljes terjedelmének megjelenítéséhez.

Azonban vannak bizonyos telefonszámok (úgynevezett nem azonosítható hívószámok, pl. lelki segítség, telefontanú, mentő, tűzoltóság, rendőrség), amelyek teljes terjedelme takarva jelenik meg számlán.

Mobil előfizetéseknél:

Havi díjas előfizetéseknél részletes számlát az alábbi módokon igényelhetsz egyszerűen:

  • az online ügyfélszolgálatunkon:
    • az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki az érintett előfizetést, majd kattints a "Beállítások" linkre,
    • nyisd le a "Testreszabás" ablakot, majd a "Részletes számla" szolgáltatás ablakot,
    • nyomd meg a "Megrendelem" gombot.
  • 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, ekkor az utólagos vagy hóközi híváslista az igénylést követően azonnal elérhetővé válik az online önkiszolgáló Dokumentumok menüjében,
  • írásban, az előfizető saját kezű aláírásával ellátott levélben, akár rendszeres jelleggel, akár visszamenőleg, a kiválasztott hónap, vagy hónapok megadásával, melyet e-mailhez is csatolhatsz. Levélíráskor kérjük, válaszd ki a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriákat. Ezután, a soron következő hónaptól a havi számla mellékleteként tekintheted meg a híváslistákat, akár papír alapon, akár elektronikus módon érkeznek hozzád a havi számlák.

A hívásrészletező igénylését csak az az előfizető kezdeményezheti, aki a lekért időszakban az előfizetője volt az adott előfizetésnek.

Előfizető módosítás esetén az új előfizető jogosult a módosítás hónapjáról, valamint az azt követő időszakról hívásrészletezőt igényelni.

A módosítás napját megelőző időszakról a régi előfizető csak üzletben igényelhet hívásrészletezőt.

A hívásrészletező (részletes számla) kiállítását utólag, két évre visszamenőleg igényelheted meg.

Adatvédelmi okok miatt nincs lehetőségünk arra, hogy a részletes híváslistát közvetlenül e-mail címedre továbbítsuk, de azt az online ügyfélszolgálatunkra belépve, a Dokumentumok között érheted el .pdf formátumban.
Ha más formátumban (pl. .xml) szeretnéd a hívásrészletezőt elérni, javasoljuk, hogy rendelj rendszeres hívásrészletezőt és regisztrálj a Díjneten.

Számlatartozás esetén: ha előfizetéseden korlátoztuk a kimenő és a bejövő forgalmat is, akkor híváslistát Telekom üzletben igényelhetsz.

Domino feltöltőkártyás szerződés esetén:

A híváslistát a jogosultságát igazoló Domino előfizető kérheti, kizárólag személyesen, a Telekom saját üzleteiben.


A híváslistát online díjmentesen igényelheted, ha egyéb elérhetőségeinken rendelnéd meg, a költségéről havi díjas, illetve Domino díjszabásunkból tájékozódhatsz.

Figyelem! Az EHT 145. § szerint, ha olyan szolgáltatást használsz (pl. segélyhívás), amelyben a hívásokat 0 Ft-tal számoljuk, a 0 Ft-os tételek nem jelölhetők meg - azaz nem jelennek meg - a hívó előfizető számláján és a számlamellékletben.

Utoljára frissítve: 2021. augusztus 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!