GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan igényelhetek hívásrészletezőt/részletes számlát?

Otthoni előfizetéseknél:

A hívásrészletezést díjmentesen megrendelheted eseti vagy rendszeres jelleggel is, utóbbi esetben kérheted határozott, vagy határozatlan időre is.

  • A rendszeres hívásrészletezőt a havi számla mellékleteként kapod meg.
  • Az eseti hívásrészletezőt pedig utólag rendelheted meg elérhetőségeinken. Ezt a havi számlától függetlenül, önállóan állítjuk ki.

Igényedet legegyszerűbben e-mailben (szkennelt formában, az előfizető által saját kezűleg aláírt igény csatolásával) jelezheted, kiválasztva a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriákat.

A híváslista alapesetben úgy jelenik meg, hogy minden hívószám utolsó 3 karaktere X jellel el van takarva (a rövid hívószámok kivételével). Amennyiben a telefonszámokat teljes terjedelemben szeretnéd megtekinteni, igényed a fenti elérhetőségünkön jelezheted. A kérelmedben nyilatkoznod kell arról, hogy a telefon összes használója hozzájárult a telefonszámok teljes terjedelmének megjelenítéséhez.

Azonban vannak bizonyos telefonszámok (úgynevezett nem azonosítható hívószámok, pl. lelki segítség, telefontanú, mentő, tűzoltóság, rendőrség), amelyek teljes terjedelme takarva jelenik meg számlán.

Mobil előfizetéseknél:

Havi díjas előfizetéseknél részletes számlát az alábbi módokon igényelhetsz egyszerűen:

  • az online ügyfélszolgálatunkon (az Áttekintés/Beállítások/Testreszabás/Számla/Részletes számla szolgáltatás menüpontban kattints a "Ceruza" ikonra, majd nyomd meg a "Megrendelem" gombot),
  • 1414-es telefonos ügyfélszolgálatunkon, ekkor az utólagos vagy hóközi híváslista az igénylést követően azonnal elérhetővé válik az online önkiszolgáló Dokumentumok menüjében,
  • írásban, az előfizető saját kezű aláírásával ellátott levélben, akár rendszeres jelleggel, akár visszamenőleg, a kiválasztott hónap, vagy hónapok megadásával, melyet e-mailhez is csatolhatsz. Levélíráskor kérjük, válaszd ki a Számla/Egyenleg és számlamagyarázó kategóriákat. Ezután, a soron következő hónaptól a havi számla mellékleteként tekintheted meg a híváslistákat, akár papír alapon, akár elektronikus módon érkeznek hozzád a havi számlák.

A hívásrészletező igénylését csak az az előfizető kezdeményezheti, aki a lekért időszakban az előfizetője volt az adott előfizetésnek.

Előfizető módosítás esetén az új előfizető jogosult a módosítás hónapjáról, valamint az azt követő időszakról hívásrészletezőt igényelni.

A módosítás napját megelőző időszakról a régi előfizető csak üzletben igényelhet hívásrészletezőt.

A hívásrészletező (részletes számla) kiállítását utólag, két évre visszamenőleg igényelheted meg.

Adatvédelmi okok miatt nincs lehetőségünk arra, hogy a részletes híváslistát közvetlenül e-mail címedre továbbítsuk, de azt az online ügyfélszolgálatunkra belépve, a Dokumentumok között érheted el .pdf formátumban.
Ha más formátumban (pl. .xml) szeretnéd a hívásrészletezőt elérni, javasoljuk, hogy rendelj rendszeres hívásrészletezőt és regisztrálj a Díjneten.

Számlatartozás esetén: ha előfizetéseden korlátoztuk a kimenő és a bejövő forgalmat is, akkor híváslistát Telekom üzletben igényelhetsz.

Domino feltöltőkártyás szerződés esetén:

A híváslistát a jogosultságát igazoló Domino előfizető kérheti, kizárólag személyesen, a Telekom saját üzleteiben.


A híváslistát online díjmentesen igényelheted, ha egyéb elérhetőségeinken rendelnéd meg, a költségéről havi díjas, illetve Domino díjszabásunkból tájékozódhatsz.

Figyelem! Az EHT 145. § szerint, ha olyan szolgáltatást használsz (pl. segélyhívás), amelyben a hívásokat 0 Ft-tal számoljuk, a 0 Ft-os tételek nem jelölhetők meg - azaz nem jelennek meg - a hívó előfizető számláján és a számlamellékletben.

Utoljára frissítve: 2019. június 3.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!