2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek
2021. szeptember 4. 22 órától várhatóan szeptember 5. estig – rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt – telefonos ügyfélszolgálataink, a Telekom alkalmazás, a telekom.hu weboldalon a webshop, a lakossági és üzleti online önkiszolgáló felületeink és az online chat nem lesz elérhető, valamint Telekom és Partner üzleteink vasárnap országszerte zárva tartanak. Részletek

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha elfelejtettem az online belépéshez szükséges jelszavam?

Oldalunkra kétféle módon jelentkezhetsz be:

1. E-mail-címeddel vagy Facebook fiókoddal:

  • Az e-mail címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 karakterű Telekom fiók jelszóval - ha ezt elfelejtetted, add meg az e-mail címedet a "Belépési azonosító" mezőben, nyomd meg a Tovább gombot, majd kattints a "Nem tudom a jelszavam" linkre. A következő oldalon nyomd meg a "Tovább" gombot. Add meg az e-mail címedre kiküldött levélben található egyszer használatos jelszót, majd készíts új jelszót.
  • A Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal - ebben az esetben a Facebook oldalán készíthetsz új jelszót.

Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelennek meg az előfizetéseid és számláid, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.

2. Előfizetésed azonosítójával:

Mobil-előfizetés esetén (hívószámmal, 301234567 formátumban):

  • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.

Otthoni előfizetés esetén (MT azonosítóval, 123456789 formátumban):

  • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
  • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.

Üzleti előfizetés esetén:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
  • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
  • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.

Amennyiben ennek ellenére sem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatunkra, keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésedre.

Utoljára frissítve: 2021. szeptember 8.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!