Mi a teendőm, ha elfelejtettem az online belépéshez szükséges jelszavam?
Oldalunkra kétféle módon jelentkezhetsz be:
1. E-mail-címeddel vagy Facebook fiókoddal:
-
Az e-mail címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 karakterű Telekom fiók jelszóval - ha ezt elfelejtetted, add meg az e-mail címedet a "Belépési azonosító" mezőben, nyomd meg a Tovább gombot, majd kattints a "Nem tudom a jelszavam" linkre. A következő oldalon nyomd meg a "Tovább" gombot. Add meg az e-mail címedre kiküldött levélben található egyszer használatos jelszót, majd készíts új jelszót.
-
A Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal - ebben az esetben a Facebook oldalán készíthetsz új jelszót.
Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelennek meg az előfizetéseid és számláid, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.
2. Előfizetésed azonosítójával:
Mobil-előfizetés esetén (hívószámmal, 301234567 formátumban):
- ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
- ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.
Otthoni előfizetés esetén (MT azonosítóval, 123456789 formátumban):
- ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
- ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.
Üzleti előfizetés esetén:
- üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
- vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
- vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.
Amennyiben ennek ellenére sem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatunkra, keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésedre.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!