GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendőm, ha elfelejtettem az online belépéshez szükséges jelszavam?

Oldalunkra kétféle módon jelentkezhetsz be:

1. E-mail-címeddel vagy Facebook fiókoddal:

  • Az e-mail címeddel és a hozzá tartozó, minimum 8 karakterű Telekom fiók jelszóval - ha ezt elfelejtetted, add meg az e-mail címedet a "Belépési azonosító" mezőben, nyomd meg a Tovább gombot, majd kattints a "Nem tudom a jelszavam" linkre. A következő oldalon nyomd meg a "Tovább" gombot. Add meg az e-mail címedre kiküldött levélben található egyszer használatos jelszót, majd készíts új jelszót.
  • A Facebook felhasználóneveddel és jelszavaddal - ebben az esetben a Facebook oldalán készíthetsz új jelszót.

Figyelem! A Telekom fiókban csak akkor jelennek meg az előfizetéseid és számláid, ha már hozzárendelted azokat a fiókodhoz. Az előfizetésed hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségedre.

2. Előfizetésed azonosítójával:

Mobil-előfizetés esetén (hívószámmal, 301234567 formátumban):

  • ha készülékeden mobilinternet szolgáltatásunkat használod, automatikusan be tudsz jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra
  • ha készülékeden nem mobilinternet szolgáltatásunkat használod, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel be szeretnél lépni az online ügyfélszolgálatra.

Otthoni előfizetés esetén (MT azonosítóval, 123456789 formátumban):

  • ha korábban megadtál kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
  • ha nem adtál meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetéseddel a személyes adataid megadás után is beléphetsz (az előfizető neve, anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adataid megadása után nem tudsz belépni, javasoljuk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizd az adataidat.

Üzleti előfizetés esetén:

  • üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval
  • vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval
  • vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.

Amennyiben ennek ellenére sem tudsz belépni az online ügyfélszolgálatunkra, keresd ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésedre.

Utoljára frissítve: 2019. szeptember 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!