GYAKORI KÉRDÉSEK

Milyen adatokat tartalmaz és mennyibe kerül a részletes híváslista/számla?

A részletes híváslista tartalmazza:

  • a hívások kezdő időpontját és időtartamát,
  • a hívásegység díját,
  • a hívott számokat,
  • a hívásirányokat,
  • az igénybe vett szolgáltatásokat (SMS, adat),
  • a hívások díját
  • mobil adatforgalom esetén csak az előfizető kártyán forgalmazott adatmennyiség szerepel rajta, a látogatott weboldal neve nélkül, illetve internet alapú hívás esetén pl. a hívott fél adatai sem láthatók.

A havi díjas előfizetéseknél az összeget áfa nélkül, nettó értékben, Domino előfizetéseknél bruttóban tüntetjük fel a híváslistán.

Hatósági döntés értelmében a részletes híváslistában nem tüntetünk fel egyes speciális hívószámokat, mint például segélyvonalak, névtelen tanúvonalak, rendőrség, tűzoltóság, mentőszolgálat hívószámait.

Magánszemélyek (egyéni előfizetők) számára egy adott havi számlához tartozó részletes híváslista havi egy alkalommal, nyomtatott formában, illetve elektronikus formában díjmentes.

Havi egynél többszöri, nyomtatott formában történő kérés esetén, illetve nem egyéni előfizetőként a költségekről a hatályos Általános szerződési feltételek 5/a. mellékletének Mobil Havi díjas és Mobil Domino díjszabásból tájékozódhatsz.

További részleteket - például a híváslista megrendeléséről - a kapcsolódó kérdések között találsz.

Utoljára frissítve: 2019. május 6.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!