Milyen esetekben kell mobil előleget fizetnem, és a kifizetett előleget mire használhatom fel?
Az előleg összegét saját szabad mérlegelésünk szerint állapítjuk meg, ennek során figyelembe véve:
- a fizetőképességi vizsgálat eredményét,
- az igényelt előfizetői szolgáltatás és díjcsomag típusát,
- az értékesített eszközök értékét,
- a kedvezmények értékét,
- az előfizetői jogviszony időtartama alatt az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését (így pl. határidőre történő díjfizetést)
- a korábbi, Telekom otthoni, illetve mobil előfizetéseiden még folyamatban lévő részletfizetéseket.
A szerződéskötéskor befizetett előleget a későbbiek folyamán 100%-ban jóváírjuk, azaz a havi számla/számláid összegét csökkentjük. A soron következő havi számlákban mindig nyomon követheted egyenleged alakulását.
Amennyiben a befizetett előleg több, mint az aktuális havi számla összege, akkor nincs rendezendő tétel, ilyenkor a "Nem befizetendő" feliratot láthatod a havi számla első oldalán.
Ha az előleg még tart, de kevesebb, mint az adott havi számla összege, akkor a különbözeti összeget szükséges befizetned, illetve átutalnod. A tranzakciót legegyszerűbben egyéni banki utalással (a havi számlán szereplő bankszámlaszámra) kezdeményezheted. A közlemény rovatban a havi számlaszám feltüntetését kérjük.
Ha részletre vásárolsz eszközt, akkor a készülékrészletekből nem tudjuk az előleget levonni, ezért kérjük, hogy a törlesztőrészlet kiegyenlítéséről minden hónapban gondoskodj.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!